Batu Kurau : Warung laksa Kak Ani

Respons: 3 comments
Sudah puas mengambil gambar, perut pun sudah lapar,jadi saya dan rakan-rakan singgah ke warung laksa Kak Ani. Tengok gambar kat bawah ni, warung kat kampung macam ni la, simple jer, atap pun di perbuat dari Daun Rumbia. Kat sini ada laksa, ada cendol dan ais kacang. Bagi yang menggemari laksa, bolehlah pesan sepinggan laksa. Rasanya emm memang sedap.
Dua orang ni la model sambilan@rakan-rakan saya yang menemani saya sewaktu melakukan expedisi ke telaga tujuh, yang di sebelah kiri tu Farisan dan di sebelah kanan tu pula Musa.
Gambar kat bawah ni lak adalah makanan yang saya pesan tadi, Cendol dan Laksa. Cendol pun sangat sedap. memang berpuas hati lah. Layanan pun mesra, makanan pun sedap. Jadi kalau anda berminat untuk pergi ke telaga tujuh nanti jangan lupa singgah sini makan laksa ngan cendol @ ais kacang tau. eh lupa nak bagitahu, kos untuk dua mangkuk cendol dan sepinggan laksa tak sampai pun lima ringgit. Memang sangat berpatutan.

Expedisi saya ke telaga tujuh berakhir disini. Lain kali saya akan bawakan anda ke tempat-tempat yang menarik lain pula sekitar Batu Kurau mahupun Taiping.

3 comments:

sop said...

menarik la warung tu.. kliasik

awie958 said...

Haa bang, memang pun klasik, ada kelas..

red saga said...

cam penah singgah jer...

Copyright © Portal Berita Terkini

Sponsored By: GratisDesigned By: Habib Blog