Jalan-Jalan Cari Makan Kurau Stone

Respons: 5 comments


Jalan-Jalan Cari Makan TV3 kali ini pergi ke Batu Kurau Taiping Perak, Destinasi utama yang mereka pergi adalah ke Kurau Stone, Batu Bertindan, Changkat Perak, Taiping Perak. Kualiti gambar dan video agak kurang memuaskan tapi cukuplah dapat saksikan Batu Kurau di kaca tv3. Bangganya jelas terasa. Kat dalam gambar video ni jelas kelihatan abg yang bakar satay kat depan pejabat penghulu Batu Kurau tu. Pandai pilih masa untuk bawa anak dan isteri. Kalau berkesempatan portal Batukuraukini akan buat liputan di sana pulak.

5 comments:

Muhammad Izuan said...

salam. sy tengok rancangan ni semalam. pengacara agak hampeh. tak tau nak komen makanan. hehe... asik duk cakap, cukup rasa.

Zawawi Japilos said...

waalaikummussalam, terma kasih atas komen En Burn.Rancangan tu di rakamkan di kawasan saya, bersebelahan dengan kampung tempat saya tinggal.Tempatnya menarik sayangnya pengacara masih baru dan masih belum cukup berpengalaman jadi mesej yang cuba di sampaikan agak kurang jelas.Tapi makanan di kuraustone memang sedap-sedap belaka.Datanglah berkunjung ke sini nanti boleh kita jumpa saya bawa En ke sana.

Cik Berry said...

hai..sy ada menonton JJCM tu..memang tertarik dengan suasana & makanan disitu..ada bilik penginapan juga kan? Ada tak contact no. tempat tu? sebab sy memang suka melancong. TQ

Anonymous said...

ms.sabariah kurau stone mmg best,mcm2 aktiviti kita blh buat dkt sna,mkanan2 dia mmg terbaik n berpatutan, ni no no cntct dia...0195111918

Anonymous said...

nak tau wat time restaurant kurau ni open ek and tutup..

Copyright © Portal Berita Terkini

Sponsored By: GratisDesigned By: Habib Blog