Kedai bawah gunung

Respons: 4 comments


Siapa kat sini pernah makan kat sini? Dulu masa masih bersekolah sinilah tempat saya Musa, Irwan dan Wan Baharom datang makan waktu hujung minggu, antara menu yang saya suka makan di sini Kuew Tiaw Goreng, Mee Hailam, dan Bihun sup sedap-sedap belaka. Tempat yang sering akan kami ambil kat tepi belah sana kedai berhampiran dengan dinding gunung, memang sejuk dan nyaman je bila makan kat sini, kalau badan tengah panas pun akan jadi sejuk jer, sayangnya petang tadi sewaktu saya datang ke sini tempat yang sering saya dan kawan-kawan duduk untuk makan tidak boleh di gunakan lagi tebing sungai rebak dan menjejaskan tempat duduk tersebut. Senang-senang nanti kalau pergi ke Sempeneh jangan lupa singgah tau kat sini.

4 comments:

mofaizmz said...

hehe.. tempat aku main kot dulu kawasan ni.. dekat je ngn rumah tok aku..

seingat aku.. tepi kedai tu ada gua kecil..

awie958 said...

ye faiz ni dekat pintu masuk hadapan gua, memang dekat dengan rumah tok ko pun.

|Hack^Killer| said...

Awie, aku pon teringat lg kenangan kita berempat makan kt cni...siap naik g teroka gua kecik kt kwasan ni...herm...kenangan+memori indah persahabatan kita...

Anonymous said...

kat kedai ni paling best makan mee goreng.. umah tok saya kat seberang sungai tu ja..huhu..pas mkn terjun sungai..saat yang paling xleh lupa kot..umah tok la umah yg paling sejuk d dunia ..dekat ngan gunung, ada pertemuan 2 sungai plak tu..

Copyright © Portal Berita Terkini

Sponsored By: GratisDesigned By: Habib Blog