Bengkel Menguasai Keajaiban Frekuensi Asma Ilahi

Respons: 5 comments
Assalamualaikum Warah Matullah Hiwabarakatuh.....

Pada 25 September lepas saya dan cik tunang telah pergi ke Kuala Lumpur untuk menghadiri sebuah bengkel yang di beri nama Menguasai Keajaiban Frekuensi Asma Ilahi. Bengkel Tersebut di diadakan di Wisma Kohilal, Diamond Square. Sewaktu menghadiri bengkel ini saya di ajar cara bagaimana untuk melakukan amalan agar dimurahkan rezeki dan banyak lagi ilmu-ilmu yang sangat menarik untuk saya pelajari. Untuk maklumat lanjut berkenaan bengkel ini anda boleh lihat sendiri disini www.seminar2u.net
Gambar di atas ni saya panggilnya Kak Diyla, lebih di kenali sebagai Diyla Magnet, pada waktu ini beliau sedang memberikan testimoni berkenaan bengkel ini juga yang pernah beliau hadiri sewaktu bulan Julai 2011 lepas untuk kali pertama dan ini kali kedua. Memang banyak perubahan yang berlaku dalam hidupnya selepas menghadiri bengkel ini pada kali pertama dulu.Sewaktu beliau memberikan testimoni ini beliau kelihatan agar sukar untuk berbicara kerana terlalu sebak.

Di celah orang ramai ini kelihatan saya yang sedang belajar untuk mengaktifkan frekuensi asma ilahi. Masing-masing menumpukan perhatian untuk mengaktifkan dan merasai sendiri pengalaman sewaktu getaran frekuensi diaktifkan. Memang menakjubkan apabila getaran tersebut diaktifkan.
Kehadiran peserta pada bengkel kali ini dikatakan sehingga 90 orang. Pada mulanya saya dimaklumkan hanya 30 orang peserta, tetapi terpaksa menambah kapasiti peserta kerana mendapat permintaan yang tinggi dan sehingga terpaksa diadakan sekali lagi bengkel seperti ini pada tarikh 9.10.2011 ini pula. Di celah orang ramai jika anda perasan ada seorang perempuan bertudung biru muda, itulah cik tunang saya yang turut sama menyertai bengkel ini.

Gambar ini telah saya ambil dari seminar2u.net oleh kerana saya menjadi peserta jadi saya tidak berkesempatan untuk mengambil gambar sewaktu bengkel sedang berlangsung. Selepas pulang dari bengkel ini saya kena mengamalkan segala ajaran dan ilmu yang saya dapat dalam bengkel ini agar dapat saya aktifkan dan boleh digunakan untuk kegunaan saya di masa hadapan.

Kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai bengkel ini bolehlah melayari halaman web ini seminar2u.net untuk melihat jadual bengkel yang seterusnya dan mengetahui cara bagaimana ingin menyertai.

5 comments:

Unknown said...

cerita skit isi kandungan seminar tersebuat Awie

Zawawi Japilos said...

http://www.seminar2u.net/2011/08/dalam-41-hari-hidup-anda-berubah-rezeki.html

buka link ni insyaallah semuanya jelas ada sama seperti yang saya jalani sewaktu seminar tersebut

Anonymous said...

hebat

Anonymous said...

Bengkel ini memang hebat, subhanallah..sudah beberapa kali pergi ke bengkel ini..

Unknown said...

Tuan, ada lagi ke forum bengkel ni sekarang? sy cuba buka link websitenya tapi tak jumpa.. mohon info dari tuan jika tahu.

Copyright © Portal Berita Terkini

Sponsored By: GratisDesigned By: Habib Blog