Ke Kuala Lumpur

Respons: 3 comments
Pada hari ni saya akan ke Kuala Lumpur untuk menghadiri seminar di Wisma Kohilal, Diamond Square, Jalan Gombar. Seminar tersebut akan berjalan pada esok hari 25 September 2011 bermula jam 8.00am dan berakhir pada 6.00pm.

Sepanjang ketiadaan saya ni saya ingin memohon maaf jika tidak dapat membalas kunjungan para sahabat dan para pembaca yang sangat saya hormati. saya akan membalas kunjungan anda selepas saya pulang dari sana jika tidak berlaku sebarang masalah sepanjang saya di sana.

Terima Kasih saya ucapkan kepada semua yang sudi melawat blog saya. Bagi yang sudi klik pada iklan yang ada di blog saya terima kasih banyak saya ucapkan jasa anda semua akan saya kenang sampai akhir hayat. Doakan saya selamat pergi dan selamat kembali.

3 comments:

Unknown said...

camna seminar Awie ?

Zawawi Japilos said...

alhamdulillah seminar memang best dan sangat menarik

Unknown said...

dengaq kata nnati nk p KL lagi ?

Copyright © Portal Berita Terkini

Sponsored By: GratisDesigned By: Habib Blog