Promosi hebat “tempat duduk percuma” AirAsia kembali

Respons: 4 comments

Assalamualaikum Warah Matullah Hiwabarakatuh

Apa khabar anda semua para pengunjung yang budiman. Saya sangat teruja nak memberitahu anda semua yang AirAsia telah membuat Promosi Sekali lagi pada tahun ini untuk perjalanan di tahun hadapan. Jadi pada sesiapa yang suka melancong tu bolehlah membuat tempahan di laman web Air Asia .

Berikut sumber berita yang saya dapat dari Akhbar Utusan Online


Promosi hebat “tempat duduk percuma” AirAsia kembali

20/09/2011 9:11pm

KUALA LUMPUR 20 Sept – AirAsia sekali lagi melancarkan promosi tempat duduk percuma ke destinasi terpilih domestik dan antarabangsa.
Tempoh tempahan “tempat duduk percuma” akan bermula pada 12 tengah malam pada 21 hingga 25 September, untuk tempoh perjalanan dari 3 Mei hingga 27 Oktober tahun depan.
Dalam satu kenyataan hari ini, Ketua Komersial Serantau AirAsia, Kathleen Tan berkata: “Kempen tempat duduk percuma kami sememangnya amat dinanti-nantikan oleh para pengembara dan ini adalah satu cara untuk memberi ganjaran atas sokongan mereka.” – Bernama

Jadi apa tunggu lagi, tepat jam 12.01 minit malam ini Sehingga 25 September 2011 ini anda bolehlah membuat tempahan seberapa segera untuk mendapatkan tempat duduk percuma.

4 comments:

Nizam Ijam said...

adoi..nak pergi mana nie..hehe

Zawawi Japilos said...

haha...melancong ke langkawi 3d 2 n

Unknown said...

singgah sini lepas terok kena hacked

Zawawi Japilos said...

terima kasih..kesian abg khairul kena hacked

Copyright © Portal Berita Terkini

Sponsored By: GratisDesigned By: Habib Blog