Perlu ke Nota Begini di Tandas Masjid?

Respons: 0 comments


Assalamualaikum, hampir seminggu blog ini terbiar tanpa entry yang terbaru, yang sebetulnya sepulangnya saya dari Jengka, Pahang, terasa tersangatlah penat, apatah lagi pemanduan yang memakan masa hampir sehari jika di hitung keseluruhan perjalanan. Jadinya malam ini saya meminta pendapat anda para pembaca sekalian, wajarkah ada nota sebigini di pintu tandas masjid? Gambar ini saya ambil di pintu tandas Kamunting, Taiping Perak.
Anda boleh klik pada gambar untuk melihat paparan yang lebih besar.

Mungkin ada orang yang menganggap gambar yang saya pamerkan boleh jadi sebagai bahan lawak jenaka, namun saya merasakan seolah-olah tindakan ini adalah tindakan yang tidak bertamadun. Apa salahnya keluarkan modal untuk upah orang taip nota dengan kemas dan di tampalkan di sini. Bukankah nampak lebih kemas dan teratur dan tidak nampak menjijikan seperti ini?

No comments:

Copyright © Portal Berita Terkini

Sponsored By: GratisDesigned By: Habib Blog