Malang yang tak berbau

Respons: 0 comments
Assalamualaikum para pengunjungan yang saya hormati, malam ini saya nak kongsi dengan anda semua apa yang berlaku pada saya pada petang tadi.

Sewaktu saya sedang memandu kereta dari pekan Batu Kurau ke Arah Taiping petang tadi tiba-tiba seekor kera telah melintas secara mengejut dari sebelah kanan, saya yang terkejut sewaktu memandu dengan secara  automatik telah membelokkan streng kereta ke arah kanan, mujurlah tiada kereta di hadapan dan belakang sewaktu itu. Kejadian tersebut berlaku di Batu 12 selepas kubur tok payung.Kera itu telah mengenai bahagian bumper sebelah kiri saya. Namun umurnya masih panjang mungkin, sewaktu saya melihat cermin sisi kelihatan masih ada seekor kera di atas jalan, kemungkinan itu adalah kera yang sama yang saya telah terlanggar. Bumper kereta saya sebelah kiri telah tanggal dek kerana melanggar kera tersebut. Nampaknya esok kena la pergi bengkel kereta Ah Siong untuk masukkan semula bumper yang telah tertanggal tu. Compressor ekor pulak kelihatan agak kemik-kemik, tapi aircond masih lagi sejuk dan berfungsi seperti biasa.Harap-harap tidak mengalamani masalah serius.


No comments:

Copyright © Portal Berita Terkini

Sponsored By: GratisDesigned By: Habib Blog