BESTMOBILE Telco bakal dilancarkan

Respons: 2 comments

Assalamualaikum dan salam sejahtera, BESTMOBILE Telco bakal dilancarkan beberapa minggu lagi menurut maklumat yang saya terima. Satu fenomena yang mana belum lancar lagi tapi dah ada sambutan yang hangat dari seluruh Malaysia, dimana sahaja ada preview pastinya penuh.Masing-masing dengan penuh semangat dan iltizam nak berjaya dalam perniagaan baru yang bakal dilancarkan ini.

Untuk makluman syarikat akan melancarkan sim ini pada bulan May ini. Kemungkinan simkad akan diedarkan dalam masa 3 hari sebelum pelancaran. Alhamdulillah saya sendiri sudah mempunyai IDP walau belum mendapatkan sim lagi. Percayakah anda yang kini sudah lebih 3k orang yang sudah mendaftar dan mendapatkan IDP? Ya anda harus percaya kerana saya sendiri pun didaftarkan dan mendapat IDP000299, hebat tak bisnes ni?

Produk belum ada tapi orang dah tak sabar nak buat, sampai ada yang sanggup beri duit untuk tempah simkad sebab nak jadi yang terawal. Kenapa mereka ni berminat sangat dengan bisnes ni ye? Lihat di bawah faedah menjadi Brand Partner:

komisyen yang akan dibayar kepada anda jika jumlah top up peribadi anda antara RM15-RM59 untuk RI ialah RM15/pendaftaran. Manakala untuk insentif top up pula anda akan menerima sebanyak 6% dari jumlah top up rangkaian anda pada aras 1, 4% daripada jumlah top up rangkaian di aras 2 dan seterusnya anda akan memperoleh sebanyak 11% dari jumlah top up rangkaian anda yang berada di aras 3. 

Bagi penggunaan top up yang melebihi nilai RM60 sebulan, insentif RI yang akan dibayar ialah RM20/pendaftaran. Insentif top up yang akan dibayar untuk aras 1 adalah sebanyak 11% dari jumlah penggunaan top up pada aras tersebut, 4% dari nilai top up pada aras 2 dan seterusnya sebanyak 15% dari jumlah top rangkaian yang berada pada aras 3.

Ini baru sedikit faedah menjadi Brand Partner.

Anda lihat gambar di atas? Itulah CEO BESTMOBILE 

Yang berminat nak tahu lebih lanjut boleh klik BESTMOBILE

Copyright © Portal Berita Terkini

Sponsored By: GratisDesigned By: Habib Blog