Proton Inspira Putih Siapa?

Respons: 0 comments

Oleh kerana Blogger Pembangkang Batu Kurau bertanya blog sudah seminggu tidak di kemas kini, malam ni saya ingin paparkan gambar Proton Inspira yang kali kedua dapat saya lihat di atas jalan, kali pertama parking di depan kedai Haji Rapek, oleh kerana pada waktu itu malam dan gelap, jadi saya tidak dapat mengambil gambar kerana kamera yang saya punyai tidak cantik jika waktu malam. Gahnya meluncur laju di jalan raya antara Taiping ke Batu Kurau, kereta tersebut di miliki oleh seorang India. Cantik dan kemas di bahagian belakang.Bilakah agaknya saya dapat memiliki sebuah untuk di buat berjalan-jalan.Kata Orang tidak dapat beli Evo 8 beli Inspira pun sudah memadai.

No comments:

Copyright © Portal Berita Terkini

Sponsored By: GratisDesigned By: Habib Blog